The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






kene lagi .


akak aku malam tadi balik jrnjalan pukul 1 . bengong . pagi pagi . men komputer a. aku pulak kene . yang balak akak aku nih marah aku pulak . haihh .. mood mood . aku dapat masuk dorm 4 pulak nanti . tapi aku nak tukar dorm 6 .hmm . tengs dila . sebab nak tolong aku . :') . tak sabar kod nak jumpee korang . janji ngan aku , kiter belaja sesame yer . belaja betul betul . tak mo main main dahh .. haihh . apul dengan hafiz nih tak habis habis kene kan aku . nak kene cepuk ape budak ni . tak pe lah . asal kan korang happy . heyy mira ! tunggu aku dekat hostel nanti yaw . hahaha ! kesian mira . dea sedih sebab ramai budak yang nak pindah . hmm . tapi kau kene paham jugak . untuk kebaikkan masing masing . kan? dah lah . tak mo sedih sedih lagi . tak seronok lah macam nih . bukan kau jeh sedih tengok dorang pindah . aku pun samee jeeh . kawan baik aku sume nak pindah . hmm . kite kene jugak teruskan . betul tak ?

p/s : nanti aku nak belaja dengan filzah kalau die stay lagi :') buley kan ?