The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






morning ! hee ~



heyy ! pe khabar korang ha ? hahaha ! aku nih gela siked hari nih . siked jeh kay . tak banyak pun . heee ~ apee lah . untung jugak ken ader blog . hahaha ! kesian blog aku nih  --' . hmm . aku rase kan aku dah hancur kan hati some one lah . tapi aku tak sanggup kot nak tipu perasaan aku nih . sorry ~ aku rindu mann . semalam aku begayut ngan zul . tah ape mimpi dea tah kol aku . hmm . aku cerite pasal perkenalan aku dengan man . sekurang kurang nyee dapat jugak lah aku luahkan perasaan aku . kenapa ha ? sejak aku kenal man , aku tak penah pendam perasaan aku dekat orang lain . die jeh . huhh ! apee lah . dia janji tak nak tinggal kan aku . tapi kau tinggal kan jugak . hmm . tak pee lah . aku tak nak lah salah kan laki . tak semua laki macam dia . mybe betul aisyah cakap . nanti aku dapat jauh lagi bagus dari dia . kan ? harap cenggitu ler . kan sayang ? aku rindu kau la , tahu tak . sampai hati kau putuskan hubungan aku dengan kau ? hmm . tak pe lah . aisyah cakap kalau sayang dia . aku kena lepaskan dia . then , tengok dia bahagia . kan aisyah ? sekarang pun , aku rase man dah cukup bahagia  :') . walaupun bukan dengan aku . tak pee lah . teruskan lah hidup kau . dah jarang dia unline . --'  . kalau tak aku selalu carik gaduh dengan dia . hmm . engat tak kiter chat malam malam . then kau suruh aku tengok bulan penuh . chantik kater nyee . tapi sayang --' . aku tak buleh nampak bulan tuh . sebab rumah aku terselindung . aku jujur dengan dia . aku tak suke tengok bulan . tapi aku selalu tengok bintang . then die suruh aku selalu kan tengok bulan . aku cakap aku tak nak . aku nak tengok bintang .  kau cakap tak pe lah . 'aku bulan kau bintang ' tapi tuh dulu kan sayang :') . maseh segar lagi , kau pujuk aku merayu dekat aku tak nak lepaskan aku . sebab walau dalam macam mane pun situasi kau , kau selalu cerita dekat aku . kate nyee , kalau aku tinggal kan dia , dah tak de siape lagi tempat dia mengadu . kau siap bagi mase lagi untuk aku buat keputusan yang betul . sama ader nak tinggalkan kau ke tak . kau cakap 2 tahun pun kau sanggup tunggu . tapi tuh semua pancing jeh . engat tak key chain kiter ? 11/11/2011 . bagi kau tarikh tuh bermakne , sebab tarikh birthday ex kau . same macam aku . sebab mase hari tuh lah aku elok balik dengan kau dari gadoh 3 4 hari . baran jugak kau nih . aku engat lepas kiter baik baik dari pergadohan tuh kiter dah takkan gadoh . tapi sayang . kau yang mintak aku tingggal kan kau . tapi aku tak nak jugak . hati aku kuat lagi sayang kau . aku tak leh tipu perasaan aku . walaupun aku selalu merungut bile orang cerite pasal kau depan aku . hakikat nye . ade hati lagi --' . sampai bile aku kene tanggung semua nih ? huhh ! dugaan kan ? shafiqah cakap ' Tuhan takkan uji hambaNya , melebihi kemampuan hambaNya ' am I right ? kirenyee aku boleh lah tanggung semua nih . lambat atau cepat jeh penerimaan aku . kan ? dah lah . aku just nak nih jadi memory hidup aku yang kau dah cipte . bukan semua pompan dapat rase . i'm the chosen one . hee :') .

p/s : Aku harap penantian aku tak sia sia :) . salam sayang <3