The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






what happen !

heyy heyy heyy ! meh sini share citer dengan saye ! hahaha ! 3 minggu tak balik rase macam lain macam pulok . hahaha ! datang datang jeh dah kene perli . dengan siapa ? adaa lahh ... siape terase nasib lah yerr . haihh . naseb jeh lah . kan ? ape yang best ? macam macam ! aku dapat belaja dengan tenang :) . terimas lah yer . for those membe aku yang dah tolong bangkit kan semangat aku lepas kene perli . teirmas jugak lah :') .hmm . dapat keluar pergi PD . dengan zahidah , mawaddah , pizah , n aina . ngee ~ . penad mehh . tapi dapat makan KFC . hahaha ! tak payah jeles sangat lah :P . beli choklat cardbury :D ! hee ~  minggu lepas aku kene tarik ngan aina . sebab kene tolong dia bakar paper . latihan kebakaran meyy . serius aku pedih gela lah duduk kat dorm lapan uh . dengan asap bekepok . dasyad gela lah . then ader take 5 minit . amik lah . hahaha ! heyy . dalam dorm kene jadi ajk displin . lawak ciod . sejak bile pulak aku berdisplin nihh . hahaha ! esok tuh ader training bola jaring . tak kesah punn . tapi sumpah penad . hmm . yess ! memang terpilih  pon . tapi mule2 sebagai GS .. okay . tak kesah pun . bile sampai jeh ari jumaat . aku dah cuak . nak pergfi lawan . takud meyy . btw , bile dah lawan kitorang tewas ketigetige game . tak pe ... boleh try lagi kan sayang ? sekurang kurang nyee kitorg tak kalah dengan point zero . hahaha ! tapi tetap kalah . but , menengah rendah menang . even tempat ketiga . kan adek adek ? tengs lahh dah bangge kan sekola . tahniah . kami yang senior pun turut kongsi kejayaan , mhuehehehe . boleh kan ? . next day , ader perjumpaan . then kak nad bg jawatan ketua aras tige . berat jugak lah nak terima . tapi nak buat macam mane . pelik jugak aku mule mule . asal dorang pileh aku . sedang kan aku nih pemalas . haihhh . never mind lah . for information jawatan tuh dulu syaza kakak comel aku tuh yang pegang . tapi disebabkan dia dah pindah jawatan tuh dah kosong . aku jugak lah jadi mangse dorang . tape . i'll try the best sayang ! heyy . pagi tadi aq ader borak ngan aina . time tuh nak balik kelas . kitorang dari musolla . ader bace yassin .




p/s : bestie aku (s*****) dah tak macam dulu . kenape ?