The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






hey hey !

meh sini . nak dengar tak ? hari nih aku ader chat dengan anis and syaza ! rindu gela dekat korang :* . mhuehehe :D . ape lah cerite kau kat sane .. teringat pulak aku dekat smkpp .. 'secirit' . hahaha ! ape lah ... tapi sayang .. aku tak sekuat syaza nak tempuh dugaan tuh lagi .. aku tak ready .... btw . tadi aku gaduh dengan epul .. aku dengan dia bukan macam dulu .. dia cakap aku tak boleh bawak bergurau .. never mind ... teruskan usaha kau dalam mencari semua kesalahan aku ... kenapa aku perlu ader kawan macam kau ? ape yang kau tak puas dengan aku ? lepas satu satu . aku penad lah .. aku cuba nak berbaik dengan kau . tapi kau ? enough lah . suke hati kau lah nak buat ape ... asalkan kau bahagia ... perlu ke ganggu hidup kawan sendiri yang dalam bahagia ?


p/s : kalau yer pun kau bengang dengan aku , tak payah sampai nak remove aku dari friendlist kau :'( .