The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






haiyaa ,,

dah pukul 10 kan ? esok balik hostel ! haha ! razrin suke lah .. haishh ! aku tahu lah kau duduk luar .. hmm .. hari makin cepat bejalan nampak nye kan ? nanti dapat paper lagi . result PPT ! tak sukee nyer ! nyesal aku jawab memain --' . aku harap okay lah , hmm . setakat nih math 77 , sej 51 , pqs 46 . mangai ! terok gela ... nih bukan okay . ko terus ,, takpe lah .. hmm , aku tahu dak lelaki nanti mesti kecoh dengan euro . amik lah kau punye euro ! aku dah lepas usha safee . haha ! jersi nombor sepuluh , abang aku sedih semalam . kuang kuang kuang ! haiyaa , adik tahu kenapa abang angin semalam , sebab muslim tak main . kan kan kan ? haha ! abang demam kodd ! alahhhaii syian nyerr :) aku dapat tahu pun dari suare dia . ape lahh ,, cekerama dah start . haihh ! jum lah pi tengok !