The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






HYEE !


haloo ! ha , heppy sungguh ,, nak tahu kenapa ? huhh ! ahad hari tuh keluar outing ,, tengah lepak tunggu bas ,, ader lak skumpulan budak voka .. ha ! hati dah menggelabah ! memang tepat tekaan . akim ader dengan aman ! huaaaa ! malu gela jumpe akim ngan aman .... bhahahaha ! ader perasaan siot ,, sekejap jeh borak :) .. lepas tuh nak naik bas panggil lagi . haiyaa . macam taknak bg aku balik jeh . minggu tuh jugak .. hilang dah membe aku sorang yang chumels+cuns ! kihkihkih ! bestie aku yang aku sayang .. berjaye jugak buat air mate aku ngan aina menitis .. che wahh .... dalam hari selase jeh 4 kali aku nanges behenti nenges behenti ... mcam tak caye kan ? huuuuuu ==' malu nye dah besar nanges lagi ... kahkahkah ! never mind ... dayah aku tengok cam nak ngamuk jeh pujuk aku .. 'biar lah dia , dia dah pergi kau biar lah dia pergi ' haihhh kau nih ! aku tahu lahh .. masalahnyee aku tak tahu nape air mate aku nak jugak mengalir ... hmm ... nape lah mesti kau yang pindah ? nape tak 'budak tuh' ? hmm .. tiap hari aku cube senyum ... lagi lagi depan rain .. aku tahu rain ceepat tersentuh .. akhirnyee , aku tepakse layan perangai gile kawan kawan kite :D .. tapi aku risau kau dekat sane ... yerp , dekat smatkem aku masih boleh jadi angel kau .. tapi sekarang ? hmm .. takpe piqa ... be a strong girl dear :') .. minggu lepas ajib kena gantung asrama ,, kena sebat ,, kena kejut budak nih solat subuh ... alhamdulillah .. Allah dah balas dah :) ... tuh lahh ... cakap orang lebih . padan muke kau .. minggu nih aku balik ... harapan nak jugak jumpe piqa .. tapi macam takde rezeki jeh .. haihh ~ rindu tahap gaban nihh ! tadi kol piqa . piqa cakap nak ajak aku join g bukit jalil .. tapi macam mane pulak aku nak g .. ayah takde lah nak hantar aku ... abah bzy lak ngan keje die ,, mama tak tau jalan ... hmmm .. takpe lah piqa .. k lahh ! baiii ! nak terus kan kerja carik poster ...

p/s : saye rindu awakk sangat sangat <3 !