The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






hallo !

" kau hadir tanpa ku sedari ,  mengisi kekosongan hati , kini kau pergi tinggalkan ku , lemasku dalam sepi .. hujan yang turun ke bumi , membawa rindu yg menggunung , kau biarkanku  oh sendiri , malamku tanpa mimpi .. mengapa tangan kau lepaskan , setelah hatiku kau tawan , mengapa takdir memisahkan , hanya ku cinta kau seorang "                       ----> atotoy ~ tetibe rindu pulak .. Haha ! tadi baru begayut dengan capital H . wuuuu ~ lawak jugak lah . malam nih masing masing membebel pasal partner pasangan . ieka vs epul . Haha ! so ? lawaknyee .. dah janji takanak curang . kunun ! hewhew ! ape daa .. takde feel malam nih aku . golak yo lobih . so ! niat nak cerita pasal raye . kalau dalam islam , means menang ryte ? dalam diri kite menang dalam urusan maap . kan kan kan ? ha ! ceritanye disini ... ehem ehem ! sy Nurul Amalina Bt Nasarudin . Awek hakim . cehhh ~ nak mintak maap . terutama kepada semua warga Smatkem , baik yg masih atau pun yg sudah keluar .. hakhak ! anda lebih mengenali diri sy . ryte ? jangan simpan dalam hati lagi eh ? 0-0 . for Najib ! thanky for caring on me , maaf kalau pernah singgungkan hati kau . meamang pernah pun . Saiful also , maap yaw :) my bestie ! little !! wahhh rindu teramat nihh .. rumah dekat kan ? tunggu ape lagi ... nak aku bentang karpet merah ? hihihi :D aku mintak maap eh dikk ! huuu ~ nak peluk kau lahhh ! lagi ? ha ! untuk my twins ! Nor Mawaddah Bt Nordin <3 salam lebaran ... aku mintakk ampun eh selama kenal kau nih ... waahhh ~ sayang kau kembar ! aina :) aq nak mintak maap .. mungkin disebabkan otak aku tak matang lagi , banyak yang aku buat salah kat kau . sejujurnya .. aku jeles dengan izzatul :') dah samapi mase nye aku jujur kan ? so , lepasnih aku terpakse buta kan mata aku .. hm . take care of your double izatul :D untuk kak zahirah : selamat hari raye kak ! amal mintak maap eh kalau amal ader buat akak tersinggung or kecewe dengan amal . take care :) rindu akak ~ abang pulak !!! ha ! jangan main mercun jeh kerja .. assingment tuh siapkan .. Haha ! adik pun  rindu abang jugak .. hmm . abang , adik nak susun sepuluh jari mohon ampun selame abang jage adik .. kot kot abg terase dengan adik .. almaklumlahh ! adik kan degil . hewhew :D terima kasih sangat sangat sebab dah bg kasih sayang seorang abg pade adik :) adik hargai sesangat . raye jangan makan banyak banyak lak . nanti adik tak kenal abang adik .. haha ! for my bigger so big big lah family ! kiter mintak ampun yaw !! phulus jangan lupe bagi . haha ! my parents also ... adik mintak ampun selama adik hidup , takut takut mak & ayah ader terase hati dengan adik ... hehehe ~ lastly ! for my sayang ! cehhhh ~ puihh lah ! ampun kan salah silap amal eh selame akim jage amal :) takde niat pun nak susahkan akim dengan perangai amal . gaduh gaduh tuh lupekan jeh eh ? lagi lagi pasal 'anjing ' haha ! 0-0 sekarang eh . selamat hari raye akim :) semoge raye tahun nih bermakne .. tak lupe jugak dekat orang yang mengenali diri ini secara langsung & tidak langsung ... mintakk maafkan salah silap saya .. saya insan yang lemah yang sering melakukan kesilapan ... syukrann :)



p/s : tiada hadiah seindah doa mu buat diriku teman :') salam lebaran ....