The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






raya ! weeee ~



so ! haiyaaa ! setelah hampir seminggu balik kampung . macam macam pangalaman ! paling banyak dekat melaka ^_^ haha ! malam raye ketige buat berbeque . pelik ? hahah ! takpayah nak pelik sangat lah !  memang gelak habis malam tuh . awan nano datang ! klon jeh . abg syapit tiru rabut awan nano , mane tak . haha ! pak su baling mercun ketupat betul betul dekat tempat kitorang duduk . pantang dicabar betu pak su eh ? hahaha ! esok nye petang . ape jadi ? ha ! hedzril balak along pulak dengan sepupu sepapat dia yanjg gela gela habis . datang kampung . macam tak caye kan . tapi tuh lah realiti nya .. malu ! mane tak tengah syoksyok tengok tv ade lah orang datang .. aku amik keputusan keluar lah ... mule mule jalan kampung belakang jeh . jalan kaiki .. dengan ika and qila . dah patah balik , engat kan dah balik . belooom lagi ! haha ! plan lah jalan kaki g pantang . untonglah rumah nenek dekat dengan pantai . kalau tak memang takkan lepas . sampai pantai engat nak balik , along pulak call cakap dia dekat pantai .. otw lah g dekat along . terserempak pulak dengan pak su yang sedang membonceng motor . cehhh ! ayat nak mantap . hahaha :D qilah follow pak su . tapi datang balik jemput aku n ika . sekali aku bawak motor memalukan ! salah port parking . motor pun paham paham lah ! dah lame ! susah lah nak start balik .. maluuu ya ampun ! haha ! orang lalu lalang nak tolong . jual mahal ! mane tak . dah fed up g pantai .. tak endah kan motor .. duduk lepak cerita cerita pasal hidup memasing , baru lah aku tahu bekas pak utih aku dah meninggal * Al- fatihah tahun lepas taksilap lah . hah ! tengok ! kalau tak bercerita mane aku nak tahu . kan ? haiyaaa ~ balik tuh , aku try lah start motor . setelah berejam cuba , baru lah hidup .. haha ! g lah jalan jalan . sekali qila mintak bawak , bagi jeh lah . den duduk belakang yo lh . haha ! elok nak pusing , tapi syang ! takdir menentu kan enjen motor kami mampus di situ . sekali lagi ! haiyoo ! aqila try start tak boleh jugak . aku dalam keadaan menyirap , cube lah dengan kaki aku nih . tadaaa ! akhirnya ... ha ! aku bawak lah jalan besar sebelum ke pantai . puas bejalan , patah balik ke pantai . bg pak su motor . kitorang macam mane ? ha ! naik kereta lah alamatnye dengan bapak den .. huhu ~ balik rumah dengan keadaan penat . mate sayup sayup jeh . haha ! so , malam tuh . maklang balik ! tinggal lah family aku n mak ndak . samapi lah hari khamis . hari nih lah ! haha ! dah lah , cukup sampai sini  ~