The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






stop bothering me !




huhh ! nape nih nape nih ! air mate aku nak jugak jatuh . hmm . dalam satu hari jeh . aku boleh rindu 3 insan yang aku sayang . nak tahu sape ? arwah atok mail , arwah nenek , piqa my little ! haaaa ! nape nih ? nape air mate aku nak jugak jatuh . akim ! tolong amal kim . amal tak tahan . amal nak nangis :'( aku baru bace blog little . semuanya dia cerita . adik ! adik okay ke tak dik ? truthly akak pun rindu adik ! rindu sangat sangatt dik .. takmo nanges lah ! be a strong girl kay ! btw , why you sleep akim ! hihh ! little ! you see the boy ! haiyaaa ! huhhh ! nak tukar topik ! taknak nangis ! haaaa ! tadi kan ! aku g kajang ! buat ape ? cube teka ? my father tunaikan tekak aku . yang dah lame nak satey kajang .. huhu ~ syok punye kunyah ais ! balik balik , amik kau ! gigi aku mula lah nak meragam , hihh ! aku rase nak cabut jehh .. brrr ==' busan kan ? takde cerita yang menarik lah . hmm . balik kampung hari sabtu pagi . taksabar nyer , nenek ! angah mintak maap takdapat ziarah kubur nenek . angah mampu sedekah kan al-fatihah :') semoga nenek tenang di sana :)

p/s : miss budak form 4 !!