The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






huhh ! one month ago :')


jangan ingat kaki awak tuh lawa sangat lah kann :$


tyme g party Little <3


my phone and my partner phone !

heyyyy ! whats up dear ? huhuhu ~ makin comel nampak ! hahaha :D lame tak update . so ? ape cer ? upgrade ? o downgrade ? kahkahkah ! buku pink dah hilang ! huuuuuu :'( rindu . meh buku ! dah sebulan menulis dalam test pad .... keadaan diSmatkem ? huhhh ! toksah dicerita ... hari tuh handset atiqah kena rampas . then ade buat perjanjian dengan epul .. math ! aiyoyo ~ hmm . ape lagi ? ha ! tyme prep sabtu lepas bace semua letter Oyah vs Tariq .. so suwitttt >.< ! jeless .. hahahaha :D comel sangat .. mane aku tak jeles .. hewhew :3 hope bebahagie lah korang sampai akhir hayat ... aminnnn ! :) saye pulak ape cerita ? exam hampeh ! bm , add math , bi , arab , sc , psi  and tadi math ... kuikuikui ==' jangan ingat aku boleh buat .. lingkupppp ! serupa budak takbelajarr ... hmmm *mengeluh sebentar . ha ! my friends ! -----> 3 org budak 4ik ... kena tangkapp . huhh ! sian korang ... aku paling kesian Yazrill .. sorry babe ! aku takmampu nak tolong .. hope kau tak kena buangasrama . nanti Smatkemtakceria dah ! :') sunyi nanti .. dah takder orang nak panggil aku tepi jalan , terutama Dm  .. Amalina ! hmmm ... sedih pulak aku nihh .. sobsob !  tadi tyme paper2 math . cincin kena rampas ... air mate aku pun ngade nak jugak turun .. haihhh -.- mane tak . sayang kott ... hmmm , cikgu cakap tahun depan dapat .. kalau tahun depan aku rase aku pun dah takhadap cincin tuhh ... dahlah nonsense ! story yang menjadi tande tanye aku ---> tyme exam nak Psi masuk kelas ader benda tetulis kat White board , 'monyet' kfyne ! duduk baru letak beg ... 'amal,ader letter atas meja kau ' sudahhh ! bukak ... jengjeng ! beruk monyet .. A__l lurve pisang .. pon betul lahh ! tyme rehat epul pnggil .. tanye lahh .. amik kau . monyet kat whiteboard dia yang tulis ... tapi letter tuh bukan dia .. dia cakp f3 . and daktuh taknak aku tahu siapa dia . pengecut ! epul beck up ! okengg , membe kate nye :3 yelahhh , aku nih bukan membe kau . tongsampah kau jehhh . brrrr -.- epul terase ngan aku sebab cakap g mampus lahh .. sorry dear ! aku kau paham jeh lah kalau dah marahh . sorry .. tadi usha cerita gerimis mengundang ,,, sedihh gela lah ... huhh ! tadi little call . huaaa ! rindu mehhh ! bile nak jumpe nih <3 ? taksabar nihh :3 huhu ~ lawan bowling ! gerenti aku kalah . Hahaha :D

#rindu kau lahh gela !