The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






malam akhir :')



hellow allz ! hmm , kenapa dengan tajuk tuh ? esokk aku dah kena balik hostel , tapi ? aku punya simpan harapan nak text akim sampai malam .. tak kesampaian punn . hurmm :( takpee ! epul aderr kan pul ? esok insyaAllah jumpe my bestie ----> ofcourse taksabaa kan ? lame dah tak jumpe . tak beborak . tak makan sesama , hang sesama , tidur sesama . haiip ! adikk ! i miss you lerr :') balik raye haji kat kampung melaka ! kitorang jeh lahh blik . yang lain ? bz .. hurmm . petang semalam g pantai . malam penat kelaparan .. makanan pulak takde .. susah ler hidup ==' sanggup tunggu sampai makanan sampai . yer ! aku memang kuat makan , kan epul ? ha ! korang ape tauu >.< btw , akim domam ari nih . dah malam baru bg tahu aku . pebenda lahh ! suke ou buat aku cenggini , polikk aku . yelahh ! aku kan tak penting .. huhh ! hmm , esok balik hostel , meet friends + exam ! huhh ! cuakk lerr -_- malam malam tengok cerita hantu ! menarik bukan ? akim kate balik rabu , hm untonglahh ! tady banyak kali gadoh ngan akim ..gadoh manjee jeh :3 iyee ke ? budak voka dah kena isi borang kelayakan asrama tahun depan , smatkem bile lagii ? taksaboo nihh . ha ! tadi unl fb then ade notification abg comment pic . macam menarikk , klik ! and 'balik tak mesej k fyne' hmm .. salah aku jugak takinform awal aku tak topup .. sorry ! hmm akim ade tanye dia dah berubah kee .. memang ade . dulu awak tydo lambat dari sy , dulu awak selalu buat lawak , yee diri awak sekarang bukan macam dulu .. ape yang merasuk dalam badan awak ? saya selalu think positif . mybe awak penatt . hmm takpe lahh . tydo ler semahu awakk :') sy tengok awak pun macam dah malas nak layan saya , saye sejukk kan hati jugakk . mybe awak takdee topik kan ? nak nangis woo ~ huhh ! klahh ! itu jeh kott , ty ader masa , bersambung lerr lagi .. bubaii !

p/s : takecare ! jage diri :)