The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






just shut up dear !


Budak gedik sudah bergambar :3

hehew :D sudahh tiga hari meyy tak sch ., kangen sama kamuu ! Awww ! <3 
teringat kenangan :') ! lagi lagi hari last , carik pasal dengan ustaz .. huuu ~ solat subuh takturun . bangunn jeh amik air sembahyang . solat subuh kat dorm .. then ? Debumm ! tido balik . sampai ustaz jerit suruh budak yang takturun , beratur dekat dataran .. haihh ~ yang aku nih buat kepala . 'gerak mandii jum !' Hahaha :D sudah mandi ? budak yang takturun tuh kena denda ape tahh . nasib korang lerrr >.< aku kat atas tenangg ! Hahaha :D tengok tengok ustaz dah blahh ! sayangg ustazz :* Kahkahkah ! lawak lah ! ha ! Ustaz mijie nakk kahwinn ! 7.12 ! aceceh ! huhhh ! ustaz Syamsul pindahh , puchong mariii ! batu 8 , puchong . Errr -.- aku taktahu kat manee . so ! don't ever ask me :) ha ! malam tadi aku ader beli call seringgit 30 minit . plan memang nak call hakim . dia pulak tyme tuhh ngantokk . haiyooo O.o , malam tadi tydo pukul 1 . hahaha ! layan epul . malam tadii sesedap dia jehh hantar pocong kat aku . Dua pulak tuh . Sakaii ! bangunn pagi jehh terus text epul , and hakim ! malangnyee ~ due due takbangon lagii . aku jeh over . Hahaha :D pukul 9 lebih epul baru bangun , hakim punn ! so , Call lah akim selagi call tuh hidup lagi ... Hahh ! dah tepon tuh dia pulak suruh aku tutup . saje jehh tuhh -.- baki lagi 18 minit . siapa lagi aku carik ? epul lerr kawan aku borakk . sakit jiwa akuu layan kau . hidung telinga semua kau sentuhh . hishh tikus mondok nihh :3 dah tuhh kitorang stop sebab ader orang call epul . berapa lagi tinggal baki ? 3 minit . siapaa lagi aku nak call ? try kol Zahidah takangkat , Shafiqah pun takangkat . kesudahanyee ? biar sajaa meyy ! huhh ! pgi nihh atokk buncit a.k.a Hakim g kebun ! dengan ayahh . hikhikhik ! 


pakcik handsome + sepett !



!
Kami masih kebudakbudakkan ! :')