The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






bed tyme story !



haiyoo ! pukul satu sudah nehh ! engat nak post semalam , tapi tak kesampaian ,, ha ! dua minggu kat hostel macam tahun sebelum nih lahh rutin kitorang , balik sch petang takde prep , tapi mlam ader ! malam khamis ader jamuan aspuri ! satu hari 3 kali air mate meyy ! cengeng . first bengang dengan terase dengan cikgu .. halang lagu model busana , second ? little ! dorang plan invite little , tanpa pengetahuan aku .. suprise ! huhh ! thanks mem :) kali ketiga , little gatal g bukak lagu sahabat - aizat . aiyooo ~ kau nih pung ... hari jumaat tuh aku kena g kem nuqaba' sedihh ! sebab takdapat enjoy ngan little .never mind , balik dari kem penat penat bukak loker jeh . ader utusan dari little , huhh ! sodihh , kumbah lagi loker ader lagi satu letter dekat dalam kotak jam . tengs dear !  .. tyme 2 minggu kat sane duit belanje kena tahan ngan epul :3 jadi penjimat aku ! belanja sehari seringgit takpun 2 .. huaa ! takmati pun .. panggilan tombam berleluase sudahh . epul punya kerja lettew ==' akim balik ari rabu .. ahad balik rumah balik . bravo ! Hahaha  :D exam akhir tahun punya result ape macam ? ha ! bm 53 bi 42 sc 50 psi 56 pqs 62 add math 59 sej 31 ba 48 math 91 pjk 60 pa 56 .. tuh jeh yang aku mampu :/ hmm . ha ! hari khamis malam ader jamuan aspura .. menarik sangat lahh malam tuh kann ! haiiihh ! sampai aku kempunan spegetto .. lepas maghrib terus g ictl , masuk isyak ustaz panggil solat :) dah sudah naik ictl balik siapkan folio sampai kul 11 lebih . naik dorm dengan harapan makanan dah tersedie :D huhh ! jangan menggelabah eh tukang bace ! hhaha :D  naik jehhh ! taraaa ! cendol ! di pas oleh ---> intan , thanky ! epul jugakk ! jalan nak g bilik basuh , tetibe wani : amal ! , yer saye ! wani : turun wehh ! okayy ! lalala ~ sampai jeh anak tangge last ...---> nah ! epu bagi .. Ayam ! huaa ! thanks lagi ! balik dorm wai bercerita .. then dia cakap epul ade bagi spegetti . hmm ! yang pelik taksampai pun kat tangan aku .. haiyoo ! tanya aina .. akhirnyee ~ 'sory mal ,' sudah ! kau mintak maaf buat ape , bukan nyee spegetti tuh datang balik .. ape yang aku telan malam tuh ? ayam dua cubit , anggur due ketul , then ? 'dorm sebelah ! siapa lapar , makan nih ! ' takde mood aku ! haiyoo ~ esokk tuh ader penyerahan sijil , dapat satu jeh .. kem nuqaba'  .. balik sch lepak japp .. then g kelas jumpe epul amikkk hp ! epul tanye nak duit takk . konpem lahh nakk . haiyoo ~ naik dorm bukak dompet ... amikk kau ! 40 ringgit tak begerakk , kirenye duit belanje aku tiap tiap hari pakai duit epul ? gilo ! check phone , aduss ! memory tadakk ! kol lahh epul mintak memory . dia cakap balik solat jumaat jumpe dia .. sayupp hatii.. nanti rinduu membe ! kemas barangg .. hantar kat bawah .. naik dorm capai satu paper buat utusan untuk epul ! huhh ! taksampai satu minit menulis , pija dah memekak epul carik aku .. sabor ler sikit ! haihh ! turun buat muke comel + takbersalah . hee ~ 'kau carik aku semate mate nak nih ?' epul nihh -,- iyo lerr ! hulur duit dua puluh ,, dia taknak amikk . dia cakap nak bg , bg sepuluh jehh .. aku hulur 20 jugk . dia pulang balik 10 .. haihhh ! bg sekali letter pendekk yang aku penat tulis tuhhh .. sampai rumah unl , chat ngan akim . kredit takdee ~ huhu .. soryy lerr .. malam bukak pendrive epul .. apesal file pa takboleh bukakk ? haihh ! pasrah aku ! buat baru ler nampak nyaa ! tadi pagi kemain aku betukus lumus siapkann .. cheehhh ! hahaha ! malam text ngan akim ! rinduuuuu <3 abg husni ! abg sy , macam macam borakk ! dah lame tak text macam tuh ler jadii ,, epul ! lagi gila gila ! haha ! bile unl nihh , yazril pulakk ! hahaha :D untung dapat mem sporting + gelagela macam korang . hewhew~ kayy lahh! bubayyy !

selamat malam :* sayang kamuu ! kamuu ! dan awakk :)