The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






mari ! lailaii !

Hahhh ! semalam gadoh denga akim . suwitsuwitt ! nyampah aku -.- Haihh . balik dari kampung terus ngadap komputer :3 dasyatt ! aumm ! ha ! malam tuh tydo lambat  . pukul 4 ! kami --> Saya dan Saiful ! Hahaha ! layan movee meyy ! cerita Jalan Kembali . Sobsob :'( sodihh the end dia . habis cerita tuh epul tengok cerita naruto ---> budakbudak ow mamat nih ! hahaha ! aku tengok untuk tiga hari , thank epul bg link tuh . macam macam cerita aku tengok dahh ! :* tyme tido epul jadi imam bace doa ! jangan jeles :p great  ! Hahaha :D hari nihh taktau lah aku tydo lambat kee awal , Ha ! post blog ade tujuan sebaliknya .. TARAA !


Epul shared lagu nih . 
thanks ! leffiu kawan :*