The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






B O L A B O L A B O L A !

Assalamualaikum :) Sehad ? Hangguk jeh laa . Good (Y) See the title ? Bola . Football kay , Not baseball , netball , softball or wtv ball ~  Haishh . Pukul lapan jeh aku dah tukar channel . semata mata ? B O L A . Haishh , siapaa sangka antara empat orang beradik , perempuan semua nyaa , adee yang fanatik pasukan bola sepak Tanah Air . Haiyaa ~ aku seorang tengok mengalah kan satu warung . Feeling habis ! ==' Ape punyaa perempuan akuu nih . Sengall ~ Bila masa rehat pertama , hati tenang jugak sebab masih 0 - 0  Bilee naik 1 - 0 Jantung akuu bdegup lajuu ow ! Rasee nak meletup , dengan reffree butaa ! berat sebelah , Vavi betul laa ! Puihhhh ! Puihhh ! *Ludahmukekaubanyakbanyak* mak aku dah patah hati , tengok masa pun dah nak habis , mak aku g dapur masak . mak cakap 'Taksampai hati nak tengok ' Hahaha XD Came on mom , dalam masa 20 minit terakhir tuh macam boleh jadi :) Aku masih setia ~ Akak aku dalam bilik bengang dengan jeritan aku yang agak kebabunan tuh terus tutup pintu . Nasib kauu ~ adik aku , Anis dah melepak dekat koridor dengan membe diaa . Adik aku yang kecik jadi supporter aku , bila aku mencarut , dia ikut . Haha XD 'Bodoh laa Thailand' . Taktauu ape ape tetibe bodoh . Tahpape lah kau dik . Sedih teramat bile masa tambahan hanya 3 minit . Hmm , ape ape pun still wish HM lucky :') Thennnn ~ Pritttttttttt !  Wisel berbunyi , Opss ! OMG OMG OMG ! Double Whatt ! Emangnya gua harus bilang wow gitu ? W O W! Heiiii ! Geram menyelubungi siall , Haishhh  , amal oh amal . Udah udah ler tuh . Takpee lah , asal kan Malaysia dah main dengan bersih dan mantapp ! Semangat sepasukan terbukti ! Bileee  Fadhli Shas menangis bile dilayangkan kad merah , kena keluar padang takdapat bekerjasama dan membantu rakan rakan yang lain . Demii Negara ! ---> Farizal Marlias kena rela kena tendang untuk tangkap bola daripada terlepas goal . Terus berjuang ! ----> Mat yo masih terus cuba untuk menjaringkan bola walaupun dikepung ramai ramai , hakikatnye terlepas . see ? Malaysia main secara bersih okay ? Hahh ! Aku sapuu tangan la nak amik reffree macam tuh . Heyukkk ! Jalannn la !

Kamii sayang HM sampai mati :')

Nih laa refree ! Balik belajar Kpop Okayy :* Puihhh !

Seee ! Kami tetap bersorak , walaupun tewas dipijak Gajah dengan kaki kotor :)