The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Bukan !

Heloo ! bukan niat aku kay , kalau kau terasa sangat dengan aku sorry sesangat ~ Adik kau cakap macam tuh seolah olah aku yang tergila gila kan nak berjodohkan kauu ~  Hmm , aku tahuu mybe kau sedikit keciwaa ! Hahaha XD heyy serius pleasee , hmm , aku nak mintak maaf kalau kau terasa dengan aku :( Memang segala post dekat wall tuh pasal adik kau , aku still lagi gaduh dengan adik kauu , anywayy , bukan aku taknak bg tahu kauu , bukan aku taknak share kesedihan aku dekat kauu . Aku just taknak korang berdua begaduh jehh . Kau dah lah baran , Cukup laa dulu kau menyakat diaa , Okay aku tahuu adik kau yang mule kan dulu :) Kau dengan aku samaa jeh baran , kan ? Why not diamkan sajaa , lama lama dorang penat kacau kita . Menyimpangg lah pulak . Ha ! Bukan aku taksayang kau Epul , Aku sayanggg . Kau selalu share macam macam dengan aku , Dengan ceritaa aku , hmm senang ceritaa , orang yang selalu   adee  dengan akuu :') Tapii , kau tengok laa ape jadi sekarang , dulu adik kau selalu kaitkan aku dengan kau , bile sampai masaa , cakap laa belum tentu kau dengan aku ader jodoh . Perrr ! Aku tahu laa selame nih adik kau bergurauu , aku pun sama sekali tak pernah  amik serius benda tuh . Tapi kalau dah sampai bergaduh pun nak mengungkit balik , Hmm aku taktau lahh nak cakap apee .  Kay laa , apeape pun sorry andai kau terasa dengan post wall aku :( Aku hilang sabarr lahh ,  aku harap kita stay lagi macam dulu :') Cukup penjelasan aku bukan ? Selamat Memahami Aku :)





<3 Muhammad Saiful Hairil Mohd Zaini <3