The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Haii babe !

Hewww ~ Assalamualaikum :) Hahaha ! Kawann ! Sehadd ? Cakapp lah sehad cepat ==' Malam tadi kan , Offline terus masuk bilik . Hahar xD Bukan tidur punn ! Belek phone buruk tuh , Misscall misscall orang . Hahaha ! Pagi pagi kalau ayah aku dah ade , tabiat diaa tak pernah berubah , Tutup kipas , Gimik suruh kitorang bangun awal lah tuh ==' Haishh Pukul 10 Aku dahh bangun , Awal kan ? Walaupun tidur lambatt ~ Aimeen call , tanyee kenapa , Dia cakap aku yang call dia , Hahaha ! Bukan call , Misscall okeh ? heee :D Sorry budak kecik ! Then taksampai berapa minit , Nana lak text , Femes femes ! Hahaha xD , keluar bilik , temenung kejapp , Masuk bilik balik . Then amik baju , mandii ! Huhh ! Dah sudah , sikat rambut , mengambil masa yang lamaa ==' mane tak , Barang barang atas wardrobe bilik tuh semua aku kobek , Taraa ! haiyaaa ! Keychain sarawak , Hmmphh , takdee rezeki kott , Aku takdapat pung ~  Hahaha ! sedih bonaa ,  dah sudah , keluar bilik makan :) Spegetti ! Epul jangan jeles :P Hahahaha ! Lagi sedapp , slurppp  !  Yummyy ! Disebabkan dah pakai sudu konpem malas nak kopek udang , suruh lahh azu . Bolehh ! Dengan syarat , satu adik punyaa . Nasib baik udang besaaa . Adee 4 , cukup lah tuh . Haa , sambil makan , sambil layan adik adik aku buat lawak ! Macam macam borakk , gelaa aku jadi nyaa !@#$%^&*() Toingtoing ~  Yang azuu tuh taksedar badan berat , duduk atas riba aku , goyang goyang . Kejut Epul , Konpem takbangun lagii laa ! Haha , sasaran mengenaa . Ha , pukul 11 lebih baru bangun . Haiyaa tambichi ! Baru bangun ? Ha , abaikann . Tymee tengah unl , Kenakan adik aku azu tuh . Lupee pulak pandai bacee , Apee aku tulis semua dia bace . Pastuh pandai pulak nguggut aku . 'angah tulis anis gedik , kalau tak aku cubit kau' Woii ! sakit kau tahuu , tulis lah tipu tipu , Huhh ! Masak akuu macam nih , perangai adik 2 orang macam 10 orang ==' Dalam pukul 12 lebih , Razzrain text aku . Cakap Cikgu Yuhazlinda dah meninggal , -Takziah- Haishh , see , meninggal bukan kira umur sekarang , Kali terakhir tengok dia awal tahun hari tuh jeh laa , Budak budak nih cakap hari tuh dia ada datang sekejap , Takdapat tengok , Bzy dengan apee tah aku . Hmpphh , semoga cikgu tenang di sana :'( Aminn . Sedihh kan ? Ofcourse ler , Dia yang ajar aku sains tymee kelas anjal  sampai aku paham :) Terima kasih cikguu . Aku tanyaa rain nak post ke , Dia cakap post laa , asal adee name aku ==' Gilaa nama kau ~ Hahar xD Bergurauu , Kay laa ! Ha ! Malam nih Harimau lawan Gajah Putih ! Aummmmm ! Habis lerr , Mintak mintak menang yooo ,


Kuatt yerr abang abang sekalian ! *kenyitmata* 

Tutup buku buruk dengan harapan adee Tuah :D