The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Opss !

Statement ----> A KU P U N T A K H A M A K L A H  N A K B E R J O D O H D E N G A N K A U . Heiuyyk ! Tersentuh + terkejut bhaii ! Okay , Fynee . Thankss :') Aku memang dah lamee tunggu kau cakap macam nih , Aku gaduh dengan adik kauu , dengan harapan kau tak ikut sekaki ~ Akuu ingat kau kenal siapaa aku sebenarnyaa , Salahh jugak . Kau tak kenal pun siapaa aku sebenarnyaa . Sumpahh aku sayang kau sangat sangattt . Takut hilang kau , ingat kau takkan pergi dari hidup aku , aku silapp . Kau selalu putus asa dengan perkenalan kite . Kau takselidik dulu ape yang jadi . Takmintak penjelasan aku langsung :') Takpee lah . Truthly , aku penat nak bergaduh . Aku serabut apee yang jadi sekarang . Macam taknak hidup lagi pun adee . Hmmm , suke hati kau laa . Aku taknak lahh , pandang kau setaraf aku pandang Hakim . Nothing dalam hidup aku taukk . Bile aku unl dengan harapan kau pun unl . Takjugak ~ Ape yang kau post dalam wall kau aku boleh bace sebab kau punya profile aku dah buat Close Friend . Bilee aku bacee , nak nangis kau tauu . Huhh ! Dah laa , hidup aku dah kosong sekarang . Gelap . Cukup lah , aku taknak hati aku sakit lagi . Ingat lagi tak lagu nih kau pernah bukak and nyanyi sikit sikit tyme kite bergayut ? :)



Salam Sayang dari aku :*  Selamat Tinggal Kawan :')

- the END part of my life-