The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Selamanyaa Malaysia :')

Selamanyaa , selamanyaa , selamanyaa sokong Malaysia :') Haii Olls ! Ha , tadii ken , aku tydoo dari pukul berapaa tah sampaii pukul 8.10 malam . Ape bendaa tah , bukan nak kejut aku ==' bola tauuu ! Haishh , bangun bangun pun adik aku jugak yang kejut ' Angah bola , kau taknak tengok ker ' Okay , Mamaii kejap 5 minit . Tengok jam , Ha ? OMG OMG ! Double what ? Haishh mengapa tak dikejut syangg ? Gela lah ! Mukee seposen ow keluar bilik ! Tengok baruu start , so amik keputusan mandi dulu , Kasii segarr . Ha , mase  rehat mase pertamaa , memang 0 - 0 Jeh mampuu , Minit 79 GOALL ! Matyoo buat , Hahaha xD  Manaa yang lain ? Wake upp lahh abg abg kacakk ! *kenyitmata*  Epul riang laa hidup dia , Tengok di warung sememang nyaa lebih Feel , kahkahkah ! Okay jeles ==' Abaikaan , Ha , taklamaa lepas tuh Gajah pulak goal kan , Haiyooo ~ Malasia go laa ! Hahaha , yang paling lawak bile coach thai kena halau duduk sebaris dengan penonton . Babaiii :* Sayup aku tengok , kacau lagii refree ! Amik kau *jelirlidah* Final tyme 1 - 1 Huhh ! Takpee la , asalkan tak kalah . Kami tunggu Harimau baham gajah habis habis nanti di thailand :D Thaii oh Thaii , Hahaha xD . Habis tengok bola , tengok Cinta Halal pulak . Awesomee ! Kasar ow minah tuh ! Opss . Dont look at me , Lalalala ~ Hee :D 'Sudikah awak menjadi yang halal untuk saya<3' Wewwit ! Hahaha ! Lambat lagii eh Amalinaa gemuk :P Adee hati eh ! text epul , Apee lah kejo diaa , M E L E P A K! Haiyooo , bawak bawak ler duduk rumah , Haishh ==' Dia cakap peluang , kalau duduk asrama takdapat , so , taknak lepaskan peluang ,  Okay , Aku tahu tahun depan kau fly siap kauu , Akuu kerat kerat telinga kau . Haa , want to know something ? Mehh , Duduk sinii , Dengarr tauu ! shhhh ! Okay , akim dah text aku balik , and call me sayang bebagaii , Heyy wak , lupee eh ? Kita nothing . Fullstop . Dulu tyme akuu carik kau , kau ade layan akuu ? Macam sampah kau buat . Bilaa dah usha aku bahagiaa gelak sini sanaa , Kauu muncul balik pehal ? Haihh kau nih pun . Simpan jeh sayang kau tuh . Bukan aku taknak setia kat kau , tapi tengok lahh ape yang kau dah buat ? *angkatkening*  Takcukupp ? Kauu nak lagi puas ? bunuh jeh aku , Kauu kan takboleh aku hidup aman damai . kan ? Ahh , malas lahh .cerita pasal kau , takmembawa tuah . Okayy , cerita dah habiss . G tydo sanee ! Tweet dengan azam sememang nyaa menguji kesabaran akuu  ~ Hahahaha xD bukan sebab apee , penat layan dia . Cakap lain balas lain . Pelik akuu ! Kayy laa , Finish this post , Assalamualaikum :)


Jangan setakat berangan kosong :D Stand up and keep it up ;)