The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Awal lagiii !




Heloo kawann ! Haiyaaa , semua sudah mule bersekolah rytee ? Begitu jugak sayaa !  Haaa , kalau ikutkann . phone , broadband memang takkan sampai dekat tangan akuu . Tapii setelah tanya mak ! Yeahh ! dapat jugaa akhirnyaaaaa . Broadbnd nih amik tanpa pengetahuan -_-' Kalau tak , aku takkan dapat post lagi dahhh . Family semua takde . Anis , hostel . Along dah balik KPTM . Ayah , mak , azu g tapah . Ader kenduri . Tinggal lahh aku sorang jeh dekat rumah . Takkan aku nak berkenduri kendara dalam keadaan kaki tempang . Brrrr -.- Cepatlaaa elok :'( Nak main bola jaringgg .. Tolonglaaaaa . Haishh , kenapaa takmau elok walaupun sudah di urut , Jalan terbaik nyaaa ape ? Hmm . Haa , tyme hari first sudah semestinyaa tidak belajarr . Hahaha XD Sukenyee hati :3 perlantikkan kelas diadakn . saya bendehari :) malam tuh g fly , bhahaha XD dengan kebenaran okeh .  G keluar kedai bawah jehh . Ayat ustaz 'saya naik motor tunggu kamu dekat bawah , awak lari cepatcepat boleh ?' Hahaha , boleh sajaaa . singgah kedai buku , binding , then pergi pebble beach ! beli air , hahaha . Tapi hari kedua dah mule sebokk kire buku kena beli berapaaa . Hari jumaat memang plan nak keluar outingg bagai . Makan burger ! Tak dapat pulakkk , haihhhhh ! Hari sabtuu tuh operasi kemas asrama . Malam tuh call Amal , tapi cakap dengan syamil and Helmi . Ouhhh pandai korang sekarng kann ? Nak jual nombor membe akuuu . Sakaiii --' Nasib baikk laa Zahieda tuh bagi tahuu akuu , Mule mule memang dia ingat aku tak kenal helmii . Sekali tanyee , Hamikk kauuuu ! Haaaa , menggatal kau rupenye Helmi . Lawak betul laaa korang nihhh . Haiyoo , cuti sem korang kena batal kannn ? Hmmm , mesti tak dapat g sch aku kenn ? Takpee lah . ader masa kite hangg . Totally miss korang owww ! Hari ahad nyee pulak ader prep . Sungguh membosankan . Niat hati nak buat folio , Tapi disebabkan ramai budak yg batak laptop tuhh , tyme tuh laa nak dengar lagu , tyme tuh jugak laa nak copyy disc . Haiyooo . Cancel teruss , g bilik guru tolong piqa J buat carta organisasi . Hari isnin form 1 masukk . Dengan aku aku busy . Tolong cikgu wahida bahagian bayar yuran asramaa . Sampai habis rehat menengah atas . Lepas rehat tuh g jumpa ustazz , print folio . Duduk dah dalam air condd , tapi tetibe lak jadi panas . Hahaha XD Sebab kena perli habis kan ink cikgu yusmaa . Bhahaha XD Saya print 16 helai jehh cikguu :P Memang ink cikgu yang tinggal sikit . Salah kan saya pulak :3 Haiyaa . Tapi yang paling best nyee , cikgu and ustaz caj 10 sen jeh satu helaii ! Maceh cikgu and ustaz ! Harii isnin kami belajar macam biasaa . Ader jugak laaa aku ponteng class join pengawas dengan prs dekat dewan . Aku pun pengawas apeee , tapi pusat sumber jeh . Hahahaha XD Takpee bewarna jugak baju aku . haa , hari rabu tuh ade koko , Macam biasaa lahh , awal awal minggu . Konpem buat perlantikkan . Hm , memang banyak laaa aku pegang . Rabu perjumpaan Badan unit and persatuan . PPIM cikgu lantik Timbalan pengerusi . Pengerusi hanani . Dia tuh plan nak kenakan aku jadi pengerusi , tapi dia yng kena . Bhahaha XD Gelakkan orang sekali aku yg kena . Cikgu suruh nani conduct , Tapi dia bagi alasan takdee suaraa , dah akuu pulak kenaa , sumpah takreti conduct ! Takformal langsung . Tergelak gelak . Haishh , konpem cikgu marah . Lepas jeh tuhhh , prsatuan pulak . Haishh , boleh pulak akuu buat kepalaa . Sorry ! Ustaz Azrul tarik aku masuk BI . Memang takk laa . Aku sayang nak lepas kan Persatuan Pendidikan Islam dan bahasa Arab tuhh . sepanjang perlantikkan memang aku buat muke jeh :3 Taklayan , tapi nama aku naik timbalan pengerusi . ituuhh diaa , taktauu ke aku tengah panas hati . Haishh . masuk musolaaa aku tydo . bangun bangun ,, aspura jerit suruh aspuri diamm . Aku tengah bengang tuh , turut jerit suruh aspuri diam . Hmm , Hari khamis tuhh hantar folio .  Petang dengar dengar adee perjumpaan 1m 1s . Aku masuk bola tampar and rumah kunig . Heiyukkk ! Hmm , Okeh , Bola tampar jadi naib . ade 3 nama . aku , firdaus ahmad , alip shakry .  bergaduh dengan alip . dia cakap aku , aku cakap dia jadi . aku nih baru lagi dalam kelab tuh . pegang bola pun takreti . tapi kena jugak terima hakikat , aku yg kena . Alip jadi pen. setiausaha .  Rumah kuning dilantik AJK f5 , tapi takmauuu . Alasan , banyak sgt jawatn saya pegang :( bg orang lain ehh ? kesian laa dekat orang yg takde pegang ape ape tuhh . then ajk tuh diberi wani aina . Okeh :) Petang tuh main bola jaring , sekali lutut tehentak . Erghh ! sakitt :'( sampai hari nih aku jalan takbetul . Bile aku jalan macam biasa , sekejap jeh aku boleh tahan . lepastuh betis and paha aku keras . kenapaa sebenarnyaa ha ? Hishh , sampai hari nih tak elok lagi :'/ Macam mane nak main bola jaringg nih ='1 Kaylaaa , text Amal dari tadi tak terbalass . Nanti ade mase saya post lagii :) Terima ksaihhh ..