The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Sembiluu ~

Minggu yang penuh kesedihannn ! Minggu pertama balikk dah jadi macam macam ... Buat adik dorm saya yang menantii typo iniii :) Masih ingat apee yang terjadi dalam dormmm ? Satu satunyaa tregedii yang menakjubkannn . Hahaha , kena kan  adik dorm , tapi kami pulaa yang terkenaaa -_- Cuak punyaaa pasal , mana takkk , budak yang kitorang kenakan , dah nekad nak pindahh . Akhirnyaaa mengambil keputusan untuk hentikan lakonan  yang amat mantapp ! Bhahaha , Happy Birthday my sisss ! Syaadah :) Besarr dah ! Ingat , awak tuh dah form 3 dikkk . Haiyaaaa , plan nyeee dirancang antaraa kami berlimaa , Amalynaa , Hanani , Aqilah , Wan Fatin and Hananii . Thankss A lot ! Habis jeh class Addmath , solat isya' and then naik dorm , sepahkan loker syaadahhh , Seee ? Kalauu aku yang buat , konpem sepah habis . Pada permulaan program , syaadahh dah bau bacangg kitorang nak kenakan diaaa . Heloooo ! Double what ? Kami Semuaa risau ape yang kami rancang tak menjadii , Dengan kerjasama yang kuat , jadii jugak . Walaupun mimik muke Ummi telah menjejaskann reputasi kami XD Haiyoooo ~ Okeh , Finishhh :) Ingatt syaadahh ! Kami satu dorm sayang kamu sangat sangat . Wuuuuuu T.T . Hari jumaat tuh , Yazril pindahh . Memang mule mule Mawaddah ade gtauu , tapi aku endah tak endah jehh . Sebab aku harap tuh semua wayangg , Katenyeee ! Haha , tapi tuh semua anggapan aku jeh . The reality  , dia memang pindah . Balik sch dia sampaikan dekat wani , dia nak jumpa aku . Okeh :) Kitorang jumpee , tapi aku mampu diam jehhh . Bertanyaa 2 3 soalan jerr , Hmm . Aku taktau nak buat macam manee , aku takboleh nak halang kauuu :'( Benda dah jadii . Petang dan malam aku menangiss sebab hilang kawan macam kauu . Bukan berhenti disitu jeh air mata akuu . Keesokkan hari , aku teringat lagii . Aku taksekuat yang kau sangkee lah wehhh . Hmmm , Saiful ... Sebulan dah kami takbertegur . Aku makin bengang bilaa ade budak lain bercerita pasal kau depan aku tanpa perasaan serba salahh . Kita berkawan tapi takbertegur ? Sumpahh aku takpaham . Perlu ke kau bg jawapan macam tuhh ? Kauu tahu tak malam tuh aku pendam benda tuhh . Akuu boleh senyum , tapi hakikatnyaaa ? Hmm , Malam terakhir aku nanges pasal kauu , malam rabu lepas . Esok khamis cuti . See ? Sumpahh aku terlalu rindukan kauuu , Malam tuh semuanyaaa aku lepaskann . Bak kate Wani aku kuatt :') InsyaAllah , I'm the girl . Memangg aku ade niat nak lupekan kauu , Tambah tambah cerita pasal hayati . Akuu taktahan laaa , Seriuslyy . Hmm , Takpee , aku terkejut lagi bilee kau ngaku aku makwe kau tyme kelas addmath , Nasib baik tak kuat . Sengal . Semalam birthday kauu , aku wish dengan harapan kita akan jadi macam dulu , Tapi sayang , tak jugak . Siapp bergaduh lagii . Akuu takpaham laa kenapaa benda nih jadi . Brrrrr =3 Sorry hancurkan birthday kauuu :'( Haaa ! Minggu lepas pemain bola jaring dapat hadiahhh . Angkat ikrar dekat astakaa . Kuang kuang :3 Kitorang pun dah cuak nak main bola jaring :/ Heloo , Kejutan terakhir minggu nih Aman datang smatkem ! Tidak ku sangkaaa :D Jejak jugak kaki kauuu kan . Sempat jugak laa borak dengan diaaa :)  Keh laaa , Cukup kott sampai disini ..

Wassalam ,


#TotallyMissYouMy Dearestt :')