The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Sosehh Sosehh ! Shhhhuttt !

Heyyy ! 3 Hari dah bercuti tapi baru harini dapat postt ! Sodiih nyoo ~ Hahaa , So ! 2 minggu yang menyedihkan ! Its so badd to me ! Herghh , Why ? Okeh , First Cikgu Zakirah pindah :'( Truthly , Rindu cikgu tersangatttt !
Cikgu Zakirah & Cikgu Rafidah

Haiyaaa ~ Hari sabtu kitorang dah bzy , Pagi latihan bola jaring . Tapi aku takturun , disebabkan ade meeting Pss ! Meltingg ! Huhhh , Ahad pulak ade My Beautiful Malaysiaa ! Haaa , Jenjalan , carik budak voka , sekali nampak Pajym ~ Alolorhhh kau nih , aku pandangg kau punya lame ~ Kau bagi respon yanggg aku takmampu kate ape ape -_-

Aku taktau ape motif dia begambar mcm tuh ~

Harii selasaa , ader Sambutan Maulud Nabi :) Alhamdulillah Kelas 5 Ibnu Sina dapat tempat keduaa :D Tengok tangan yang bekerja laaaa ~ Hahahar XD Tahniah untuk korangg yang lambat tydo sebab siapkannn kain rentangg . Penemann korang jugak tidak ketinggalan ! Hahaha , Haa ! isnin petang bergaduhhh dengan epul ~ Tahpapeee . Nonsense gelaaaa ! tensionssss aku laaaa , Taktau lah ape yang aku kena buat bg kauu aman . Terpulang pade kauuu . Teruskannn lah perangai kauu tuh . Kay , stop cerita pasal diaa . Hmphh , Adik adik dorm aku dah pandai buli aku sekarang -__- Bantal kecik akuu g sorok pulak . Hatotoyyy ~ Pastuh letak dekat katil budak sakai sakaiii , Beragak sikit bhaiii . Haaa , atas Kebijaksanaan adik dorm aku yang memandaii mandai g set kan tarikh aku dengan syafi berangkat , Tolongg ehh . Korang pandai jeh nak interview akak sayang dia ke takk bagai . Ouhhh , pandai eh korang sekarangg . Kangg akak satu kan korang dengan Noreen tau lahhh >_<'  Hamboiii ~ Kay , Minggu akhir , pemilihan bola jaringg , Alhamdulillah ~ Aku terpilih , Team tahun nih atas kerjasamaaa --> Hazwani , Shafiqah , Shuhadah , Puteri , Afina , Anis Husna , Aqilah , Salina , Wani Aina , Fatin Fasihah Lagi sorang tak tauu siapa . Hopee kita punya pasukan boleh buat lawan nanti . Balik jeh cuti nih ,, ade lima hari jeh nak berlatih . Boleh kott . Cutii raye cina 5 Hari jeh ! Semalam dapat jumpa Syamil . Happy gegilaa lah . Mase mule mule datang memang taknampak langsung diaa . Tah mane perosok tah dia duduk . Then habis makan text dia . Dia datang sengih sengih , salam ayah aku :) Hokehh , Pastuh g jalan amik aiskrim ~ Sambil jalan sambil borak . Dia kate aku pendek -,- Memang hakikat . Macam mane lahhh kau boleh tinggi gela , Atotoy . Kalau di ikutkan , tinggi kita akan ketara . Tapi nasib baik aku pakai selipar tinggi . 

Tinggi kann ?
Hmm, Tuh jeh kot yang nak disharee kan :) Orang kate , rapat semanaa pun kitaa , ader yang perlu dirahsiakan juga antara kita . Harap Korang paham . Buat sesiapaa yang memahamii diri aku selamaaa ni terima kasih sangattt ~~