The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !







Assalamualaikumm para pembaca :) Senang hati ketemu kamu lagi ! Hahar XD Sooo ! Cerita untuk kali ini , dari hari khamis sampai hari ahad kami sibuk berlatih bola jaring , Isnin menengah rendah lawan , petang tuh ada jugak turun padang berlatih baling bola , tapi ada benda yang tak menjadi disitu . Abaikan , besoknyaaa kami bertanding . rezeki takberpihak pada kami , bukan kami tak berusaha , ada yang sesak nafas , lepas keluar court terus tumbangg . Aku lah tuh :3 Hahaha XD Keesokkannyaa , ponteng class dari pukul 12 lebih , naik dorm ,, koko pun takturun . Haiyoyo , jangan ikut kami kayy . Jumaat dah busy dengan kemas dewan sebab sabtu tuh Smatkem jadi tuan rumah bahas dan pidato . Smatkem dapat rezeki di situ , number 3 . Alhamdulillah :') Jumpe Hakim , sekejap yoo . Aku busy , mungkin tak ade masa untuk jumpe kau lame lame . Sorry , okay sembang punya sembang . Maghrib pun menjelma . Malam tuh tak turun musolla , kalau ikutkan memang taknak turun langsung laaa . Haiyaaa ~ tapi disebabkan kena panggil turun MKI . Turun untuk Keadilan :) Wtv lah , ahad ader karnival di Poly , Kami pergi . Seronok jugak laaa kutip beg . Hahahah XD Selekeh . Tyme balik tuh Budak form 4 lelaki naik dengan bendera BN . Mahu tunjuk sama kepala sekolah katenyaaa . Haha , isnin petang ponteng class BM and BA . Nasib cikgu takmasuk . Sampai hari khamis takde ape ape yang berlaku , start petang tuhh influenza selsema sampaiii pulak -.-' malam cikgu yusma mencadangkan pergi rehat . Aku pun mengambil kesempatan duduk di dorm :) Esokk nyaa aku rasa badan aku panas , tapi mereka kata tidak . Panas dalam mungkin . Dari masa Addmath sampai habis sch , aku rehat di musolla . Tydoo ~ Hahaha XD Okeh , Soo balik rumah semalam , malam badan aku mula panasss . Demam -.- agakk dah . Hari nih alhamdulillah surut sikit :) Pukul 1 lebih tadi ader call Epul . Okeh dah kott dengan dia :) Aminnn ~ Takmauu dah gaduh gaduh . Baru aku sedar banyak ceritaa yang aku taktahuu . Epul banyak ceritakan , Sorry kalau nyusahkan kau :/ So , Hopee kita kosong kosong .