The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Kami mauuu fear factorrr !

Hello hello hello ! Haaaa , gelabah tak ? Hahaha XD cuti sekolah rytee ? Mogaa cuti andaa , andaa dan andaa terisi dengan perkara yang berfaedahhh , contoh ulangkaji . Lagi lagi yang mau SPM ! hewhew :D Macam buat karangan pulakk XD Maklumlaaa karangan taksiap lagi :3 Haaaaa ! Nih cter memang gempak laaaaaaa . 2 minggu lepas budak candidates exam this year ader program Hebatt . Keh ! Sambil sambil tuh korang boleh klik dekat youtube lagu 'menjadi diriku' , tuh laaa lagu tema kitoranggg . Seriouslyy , sepanjang program memanggg happy gela gela lahhh , hahh , nampak tak tak terkatanyaa disitu .. Hmmm , tapi sayang , malam sabtu sepatodnyaa ade fear factor . Brrr -.- tapi cancel disebabkan ade beberapa insiden . Sedihhhh gela lahhh :'( Pelik laaa , tolonggg matangkan pemikiran anda anda semua yehhh ! then kami exam , yang paling sadiss result -.- kenapa kenapa kenapa ! hmm , hanya disebabkan semangat aku hilang . math aku hancurr ! Huhhh , Epul ade pesan jgn putus asa . Kehh . i'll try my best untuk hiraukan keadaan sekelilingg . Kalau aku tension aku akan carik pakwee aku sorang nih untuk stabilkan balik jiwa aku . Malam malam lepas makan boleh gayut dengan Syamil . Nasib pakai kad tyme tuh . Ade lahh dalam 3.60 sen habis . Fuhhh ! Tapi malam tydo lena gela bile dah bebel dengan mamat uh . Malam bile tah Razzrain datang smatkem tyme prepp . Terkejut jugak lahhh , sebab tyme tuh baru nak study , tetibe ada orang sampaikan pesanan . razzrain mau jumpe depan bilik guru lelaki . Pergi jeh lahhh . Borak borak , share story , share masalah and anything else lahh kan . Tyme tuh kebetulan merajok dengan epul , dia bukan perasan pun . sebabkan satu malam dia lalu sebelah aku , then aku wish ' selamat malam' . dia bukan nak balas bendaa menyenangkan jiwa aku . Perli aku lagi ade lahhh -.- Akmal bagai lak dia nih . Haiyooo . Dah lahhh malam tuh takdapat fearfactor . Malam tuh jugak lahhh aku jadi kuli si minah gela tuhh . Grrrrrrrrr -.- Kau tahu arah orang jeh kann . Menumpangg ! Wtv lahh kan gelaaa . Hmmm , Kalau ikotkannn aku nak ajee lari carik epul ngadu macam macam . Kuat ngadu takkk ? Seee ? Aku kan gedik . Brrrr -.- Kau dengkii kan ? wth lah kau pompannn . Untuk pengetahuan kauuu . aku dah banyakk bersabar dengan kauu . Hello ! Takde manusia sempurna macam kauuu kan dalam smatkem tuhhh ? Hiii , geramnyeee akuuu :'/ Huhhhhh ! Malam jumaat ade spotcheck . Then cikguuuu tangkap kami , Cer teka siapaaa ? Hahaha . Bawaksedar laa siapa yang ade sekali . Sebab takturun musolla , then bersenang lenang makan maggi . Heeeeee :D malam tuh ader perjumpaaan . Cikgu cakap pasal takturun musolla . kami yangexco konpem kena Bomm 2 kali ganda ryte ? katanyaaa mau bg form 1 peganggg exco . Bagi lahhh ! Pk kitorang hamakkk ? sikit pun taklaaaa ! Sadiss lah aku tgk kauu nih :3 Huishhh , cuti nih along takbalik . Seriouslyy rindu diaa :'( Takdapat dengar dia bebel . Mana tah kau nih . Btw , thengs for the books , Pencil pink , highliter and liquid . Muuaah :* Tanpa pencil tuh kerja aku takmungkin berjalan xD Hehew . Kay laaaah cukup sampai disini . Jumpe diruang akan datang ;)