The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Assalamualaikum :)

Haiii ! Sekarang dah  27 hari bulann :) Birthday pun dah lepasss ~ So , isnin dua minggu lepas ,  takbertegur langsung dengan birkah . Tetibe hari selasa malam ada mcD , tapi takmakan pun . Dah 2 hari tidur dorm lain . Keesokkan nyaa pun timbul lagi masalah . Tuh junior nyee hal . Berkait dengan budak lelaki . So , Hazwani panggil settle . Aku duduk dan hanya mampu ketawa dengan gelagat Scorpion ! Hahar xD Gelak gelak jugak , isu dorang satu pun aku takpaham . Tambah lagi salah faham dengan epul -_- Aku sikit pun takmarah okeh , aku cakap benda uh memang bermaksud dekat budak lelaki bawak beg . Siapa ? aku tak kenal , Habis kalau dah jalan takkan main langgar jeh . konpem lahh suruh budak tuh ketepi . Salah ke ape yang aku buat ? Hm , taknakk lah gaduh gaduh . Taksukaa lah . tuptup tetibe hazrul datang tanya pasal kau . Apee nih ? Hmm , malam uh memang lewat gela lahh tydo . Sebab settle lg dengan dak f2 . masuk dorm wani taktidur terus pun . Makan roti dulu . Hahaha , Hari khamis uh berjalan seperti biasa , malam uh ada class addmath . Balik balik uh nampak astaka dah ramai . ingat ustaz panggil bebudak nih . rupenyee  f4 settle balik dengan f2 . Suke hati korang laaaa . Okeh disebabkan aku dengan zatul ade sikit salah faham , so bebudak dorm open suruh kitorang settle . Malam uh jugak habis . Dua dua berfikiran sama rupenyeeee ~ Salah faham lagi ! then kantoi ! Birkah takbertegur sebab nak buat suprise birthday . Haaaa , main kasar nampak ! masuk dorm wani , baru baring , Pija datang ajak turun astaka nak settle dengan f2 . Hmm -_- malas sesangat nak masuk :3 Takturun punn . Tidur time ! Sedar dah hari jumaat , and that's my day . Hari jumaat pagi jeh sampai class lepak lepak dekat depan class . Sekali budak nih ajak g musolla . Yang pelik nyee dia ajak aku masuk awal , selama nih kalau bacaan yassin takde deh nak khususkan aku kena g awal . Pergi jeh laaa , then duduk belakang sambil borak dengan Dayah . Nak baca start bace Yassin , sekali Iwan punya suara pakai mike "Disini ada satu hajat daripada 5 is , bacaan Yassin hari nih kita khusus kan untuk hari lahir sahabat mereka Nurul Amalina bt Nasarudin " Seriously takterkejut or wtv laaa , sebab dah menjadi trend smatkem menyambut birthday . about the warkah uh thanks :) keluar musolla jeh semua yang tersermpak semua wish . Dari naim , adib , dak f4 , f3 . Thanks lahh korang . okeh . rehat hari jumaat , adik Razzrin datang , bg kad dari adik dorm , and cakap Razzrin , little wish HB :) Thanks :) Ingat jugak korang birthday aku . Pukul 10 uh ade raptai penuh anugerah kecemerlangan . Terlibat lahh kan :3 Ambik hadiah Math tertinggi jeh kott ! Hm  .. Tyme teacher bg sticknote suruh tulis . Tersedar tangan tanpa pen . G laa kelas amik pen . Sekali tengok atas meja penuh kad ! Dan ! Ada satu bekas kek muffin ! Tulis <3 kak amal , disebabkan nak cepat so taksempat nak tilik . dah sudah raptai di dewan , balik kelas , bukak semua kadd :) Terharu jugak lahh :') And the last kad , From Biey . Haiyaaaa ! Dah seminggu takbertegur . Tetibe jehhh , Memang menangis laaa . balik sekolah uh biey datang class . Kebetulan tyme uh Cikgu Yusma tegur . Gelak gelak , dah habis gelak nak blah tetiba rasa macam kena tarik . Apekah ? Birkah rupenyaaa . Hahhhh ! Mengapakahhh ? Nak apee ? "kak,biey mintak maaf " lawaklahhh ? Dengan selamba badak aku blah . dia amik beg aku . Engat aku heran agak nyee . Kalau kau amik dompet aku takpe gakk :P sebab balik uh nak g call syamil . Haaaa , mule mule call Syamil dia tak angkat , then try call Helmi . Angkat ! Dia tanya kenapa call . Haishh -_- dia tak ingat birthday aku keh ? cakap lahh takde pape . Then , tetiba dia cakap 'Happy birthday Gemuk ' Kuang asammmm ! Tyme begayut dengan helmi sumpah bisingg . Tanya dia siapa yang ada , Dia cakap Syamil takde , yang ada Akmal . haishh sedikit gentarr . Dia bg akmal cakap . tetiba ada background music Cinta Tiga Segi .  Cakap ape jehhh . Happy birthday awak . Selebihnyaa ? okeh duit syiling habis ! Hahaha , habis uh g bilik guru . Birkah dah ngikut dari tadi . g teman pija taiping dekat laptop cikgu Yusma . then dah habis , sambung tgk budak coral speaking . masuk waktu , g musolla , makan , then telefon Syamil , dia wishh bagaiiii , dah nak habis uh 'mal , nanti kul 5 kau telephone akmal tau' mengapakah ? hahhh , yola . Tapi takcall pun . Teman pija typing sampai pukul nam dalam bilik guru lelaki . Sempat jugak mintak cikgu hafiz laptop nak onl kejap . balik dorm sambung lagi tidur ! Wahhh , ngantok betul aku :3 malam uh buat perjumpaan dengan dak aspuri , dari gelak gelak jadi nangis . Haihhh ! malam uh jugak kitorang dah siapkan checkpoint untuk MKI ari ahad . dah sudah uh baru dapat call akmal .  Malam uh kena tidur awal ! esok ada majlis . pagi pagi dewan dah penuh . aku pulak turun lambat , nama pun kena amikkk . Hmmm *juih . Haa ! ayah cakap ayah datang lambat, dalam pukul 10 . Tapi pukul 9 jeh ayah dah sampai  :) masuk dewan , dan majlis pun bejalan seperti biasa . Balik uh ayah baru bg kek dah sebagainyaaa . Okeh , malam uh memang dah plan nak potong kek . makan dekat class . sekali lain jadinyaaa . Aku nih menangis bagaiii pulak . siapa tak sedih orang yang rapat dengan kita , semua takde dekat sisi kan ? mule mule diam , memang taknak cakap dengan dorang kenapa menangis . Kek pun tergendala . Then nangis sampai sedu sedu , wani cakap " jangan simpan mal , luahkan jeh " Tarik lahh tangan wani . memang kalau ade pape pun aku akan cerita dekat wani . Then story story , habis lap airmata . dan potong kek , makan :) tyme tunggu wani datang nak call tetibe birkah datang , duduk depan aku , mintak maaf , then kitorang settle . Ego aku tyme uh tinggi pulak :3 taknak layan budak uh . Hati kerass ou ! balik dorm tyme jenjalan dekat koridor panggil wanfatin , peluk dia dan menangis :'( memang birthday tahun nih disambut dengan air mata laaa . then wanfatin panggil kan birkah , so kitorang baik balik malam uh :') ingat , jangan buat lagi ! Tambahan lagi aku dengan akmal pun problem jugak . Hmm . kenapa laaaa . Hari isnin takde perhimpunan . tunda besok sebab ade lawatan . ada sedikit perbalahan antara aku dengan azzad :3 malam uh pulak ade class addmath . masuk class lambat , mood takdee wo ! habis class makan , then call Syamil , besok birthday dia ! HB Babe ! haaa ! besar kau sekarang . esoknyaa ade Qmate , dekat dewan . gabung dengan F4 . Rupenyaaa ade lagi jalan mudah ! Haiyaaak ! balik uh jumpa azzad , danial  dekat depan bilik guru lelaki . beborak , settle dengan azzad . Haa , sekali Haidir pulak datang , tetibe berdiri sebelah aku ukur ketinggian . Pelik sangat uh ! Nak perli aku pendek ke hape ! then dia cakap " Huish , mesti syamil lg tinggi " Hahaha ! Mengonggg ! ofcourse leee ! then rabu , khamis berjalan seperti biasa ! Jumaat balik , pagi semalam terjatuh ! Kaki un sebelah lutut lebam , sebelah kiri sakit sikit area buku lali . Nak taknak tahan :3 Tetibe ade spotcheck lahhh kan ! Tapi rasenyeee aku takde main surat , phne pun takde pade aku ! So , hidup terkawal lagi :) The Enddddd Kawanns . Hidup di asrama mesti banyak pengalaman :D


Gambar hiasan semata mata ! 





 Oya & Birkah 

Lawa jubah ! :D 


HB Bro ! Hope kauu happy selalu :) 
Always Miss and loveyouu babe ! :')
<3