The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Bila hati sakit .

Assalamualaikum :) 

Hai , sehat ? Ofc sehat kennn ? dah sibuk mengonl . Okehh buat julung kali nyeee , chehhh ! Hahar XD balik 1 april nothing happen , 3 Haribulan birthday nani . Haa , malam uh kitorang buat kek ciptaan sendiri . Baraiii semuanyaa . mala uh jugak syamil wish nani . Untungkannnnn ? gitu ler kawang . Tydo dengan lena nyaa . Sufiah kembar Birkah demam . Then hari jumaat dia balik . Ibu naik dorm . Naik dorm tekejut dengan akuu ! Ada bendaa yang jadi . Hahaha XD Dorm 4 keep the secret please ! 3 hari sunyi tanpa Birkah and Oyaa . Hari keesokkan nyaa , 8 orang budak addmath yang terpilih g Sek Tenku Ampuan Durrah . Lawa sekolah tuhhh ! First masuk dewan teramatlahhh gerun ! Budak lemah katekannn ! then daftar diri and amik makanan  . Tempat penuhh di barisan depan . Kami amik barisan agak belakang sikit . Makanan yang dorang bg kami takmakan . sebab kitorang dah makan siap siap dahhh :) mule mule pergi memangg takbetegur langsung dengan epul . Tetibe tyme dah duduk borak borak . Diaa pas nasi dia dekat aku . Alasan sebab aku kuat makan . Kuangg asam . Tapi takmakan pun nasi dia . Aku pegangkan sampaiiii rehat pukul 10.30 . Tymee tuh lahh mule nyeee kerancakann aksi mereka mengenaa kan saya . 7 lawan 1 memang kalahhh lah . Semua lahhh nak drop aku tyme tuh :3 Taklawak okehh  :P Balik tuh dalam kereta , cikgu cikgu join dorang nyakat aku . Halalalah taksudah . Cikgu Hafiz bawak budak lelaki dan mendahului kereta cikgu Adibah . Sesat pulak tuhhh ! Haha , salah kan siapaa ? Epul ! Sebab dia assistant cikgu . Haha , tanpa sedar aku pun assistant cikgu dibah tyme tuhh . Memang kenaa habis lah disatukan :3 strategi utama ! solat dulu , then g makan cendol and g pantaiii ! haa , takcukup lagi tuh , balik tuh singgah lagi pasor . haha . tyme makan cendol budak lelaki keluar kereta muke takboleh blahhh ! Tydo rupenyeee :3 then habis makan cendol kitorang dak perempuan tanyaa budak lelaki nak join g pantai takk , dorang cakap taknak . sekali , tgk acap turun kereta tanya kitorang nak g pantai manaaa . Haaa , nampak tak permainan dekat situ . Hahaha , g pantaii ofcourse lahh best kan . haa , yang aku dengan epul ny takhabis habis gaduh . Makin aiskrim memang best lahhh . sekaliii tudung kena aiskrim , haa , kannn ? Padan laa muke . tyme jalan jalan uh dak laki ada sakat ape tah , then aku nih buat bodoh dan menyebab kan ada orang tersinggung engat aku marah . Mule lahhh persalahfahaman . Balik uh penatkannn . takturun musolla walaupun digertak ustaz . Malm uh lepak dengan budah dorm then dorang cakp cikgu yusma , iwan and apiz ade naik aspuri buat spotcheck . Dan ternyata dorm saya yang luas amatlah bersih dan kemass ! Hahaha , tgk ahli lahhhh . sehingga ade yang menempah katil untuk tydo semalaman disitu , Haha . Esoknyaa ade MKI . Then aku dijemput menjadi refree . Sampai game last adekejutan . Cube teka ape ? Hahh ! My bestie Is comingg ! Yazril . Fuhhhhh , abg bahangggg . Kahkahkah . Totally change ! Makin kurus , rambut pun dah panjang dahhh . Tymee uh dia datangg lepak kat kantin 2 laki 1 perempuan . Haha , dengan selambaaa nyaa becekauu dengan epul dekat kantin :3 Haihh , bile ingat balik , tahpape , buat malu jehhh . tak matang tak matang ! siap main baling plastik burger , halahaiiiii perangai . Comel jehh -.- borak macam macam lahhh , sampai budak budak dah solat zohor ,dah sudah makan tengahhari . Dapt panggilan nenek bongkok . Perasan jugak dorang aku nih bongkokk . malam uh ade satu stick note dekat atas meja warna hijau tertulis ' balik nih belanja aq topup' dari siapaa tah . Memang tymeuh aim sorang jeh . Epul ! Wahahaha ! perli depan bilik guru , tyme keluar dia bisik ,'kau kalau takpuas hati cakap depan depan mal' Hahhh . terjelas lahh dia yang menulis . hari khamis ade appoiment gigi . Buat uh satu jam oww ! Dasyatt . sepatutnyaa khaizul g , tapi dia demam . malam uh diajumpa dia tanyaaa lah aku pergi ke tak , sakit ke takkk . Hahah , ape laaa . Dah bius mane lahh rase pape . Kebasss jeh . Tymee kebas uh aku mengatal gigit lidah . Bile dah hilang kebass barulah terasa sakit and sedar ade kesan gigitan . Jumaat semalam dah start program . Disebabkan balik so takjoin lahhh . Hmmm ,
Katenyaa best. So korang yang g uh hope enjoy your camp ! Nanti share share lahh yer , 

p/s : Kalau buat sesuatu tindakan dahulu kan dengan otakk yang bergerak secara sihat :) anddd belajarr lah menjaga hati oranggg :)

Biru tuh Yazril ! Thengs for coming babe ! sayangg kau !