The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Hechhhum !!

Hallo !  assalamualaikummm :) bile blog dibuka , pasti lampiran terbaru menghiasiii :) sebelum luahan hati makin mencurahhhh , ade sesuatuuu buat cuci hatiii .


Masih kenal ini budakkk ? Ofcourseee ~ 
Hahaha , siapaaa yang tak kenal tuhh , meh ceq ketuk kepala hangg sat !

3 mingggu di Hostel semestinyaaaa bnyak pahit dari manis :) Tapi atass kesabarannn yang Tuhan bagi , Alhamdulillah , aku masih lagi tersenyummmm :D Buat kawan kawan aku yang bakal ke Penang , Kedah dan sebagainyaaa , jaga diri . Moga pergi dan pulang dengan selamat :) Bukan aku taknak libatkan diri akuu , Tapi aku taknakk korangg takselesa dengan kehadirann aku . Takperlu nak tipuu diri lagi . Selamaaa bertahun aku kenal koranggg . Bukan sikit yang aku dapat :) Kadangkalaaa , aku depan korangg pun ade yangg berbisikkk :) Aku pahamm lumrah manusiaa . Tapi  korang pun kena pahamm hidup akuu :) Baik buruk korng , tetap kawan akuuu , Tapii hanyaa baik dalam diri aku jeh yg dianggap kawan . Neverminddd :) Aku harapp korangg happy , bagi akuu , aku dahh lepaskann emas yang berhargaa untuk korangg . Hargaii lah sebaik mungkin . Dalam tahun terakhir , semua mengharapkannn sebuah kenangann . Macam tuh jugak akuuu . Tapi aku selalu nafikannn . Aku taknakkk ape apee dalam tahun nihh :') Serbaa salah dekat wanii and pijaa . Yang terlalu mengharap aku pergii :) Sahabat aku boleh berdiri tanpaaa aku rytee ? Teruskann keikhlasan hatii .. For Hazwaniii yang selalu tahu isi hati akuuu , maafkan akuuu , kau tahuu kenapaa ku taknkk pergii sebenarnyaa kann ? Harapp kau faham dan terimaa . Seandainyaaa aku tahu ape yang bakal jadi , Sumpahh aku takkan teragak agak nak pindah situ balik . Tapi sayangg masa dah berlalu . Doakan saja yang terbaik buat akuuu :) Haa ! Cukup sudahh , Kitaaa tinggalkan semua tuhh :) Mingggu nih ! air bnyk kali takdee . So kami terpakse bersusah payah mengangkat botol dan baldi . Hahaha , lima tahunn dah duduk smatkem . Dah hafal sgt dahhh xD Exam mid term di dalam dewannn ! macam reaksi laaa ade jelas terpancar . dah dapat duduk belakanggg  semestinyaa bnyk yang jelas di mataaa ;) Kem perkampungann ilmu Best sangatttttt ! Ttaktipu lahh ! Tapi tyme add math and pqs , saya tertidurr . Maksud ter disitu , saya tidak merancanggg untuk tidurr . Mohon maaf yerr . Heeee :D Hari guru tahun nihh sedikit aummmmm ! Amazingg xD Ditambah pulaa kehadiran abanggg kacak sayaaa :) jumaat minggu lepass kakak sayangg datangg ! Sambil membawaaa hadiahh hari lahir buat sayaa . Terima kasihh kakak !! Bilaa dah happy tuhh memangg taknak balik dahhh , then takkan nak duduk dengan momok . Hahar xD nak taknakkk , pleasee get back our homee my dear :) Malam semalam pergi kenduriiii ! Doa selamat , Kaklonggg stay rumah baru di Putra jayaa . Dan sekarangg tengah mengandunggg Bulan ke limaa . Alhamdulillah :) Nanti dapat anak sedaraaa ! Hahaha  , 

Sayaaa ketikaa di rumah Kaklongg :)

With my siss , sebelum pulangg :)



p/s : Takperlu lahh semua keaiban oranggg perlu dibukaa , Settle berdepan adalah lebih baikk . Maaf jugaa sebab tak semua ceritaa dimasukkan . Sebab , taksemua rahsiaa kita boleh kongsii dengan orang rytee ?