The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Please laaa !

eyy budak ! Tolong jangan nak carik publisity murahan okengg ? Ingatt sikit kau siapaaa dengan kitorang , dah yakin sgt diri kauu hebat ? Aku takkesah lahh kau nak buat besties aku or sesiapaa sahajaa benci aku , asalkan aku dapat didik kauu , kau nak ckp kami nih pilih kasih ? go onn , kau nak cakap kami perempuan murah , GO ON ! Fikir duluu lah lain kalii , Kalau salah tuh dari kauu , kau pandaii nak cakap 'manusia takpernah lari dari kesilapan ' Tapii kalau kitoranggg ? ada takk kau pk kitorang manusiaaa ? Ingat kitorangg binatang ? Kauu tuh tak matangg manee lagi , jangan nak tunjuk hebat . Kau pikirr dengan BerTWEET , BerSTATUS bagaiii pasal kamiii sampaii member akuu suruh kau soundd bantaii aku , aku cuakk ? Pikir kauu ade beck up akuu cuakk ? wehh budak , kauu tuh adik dorm aku laaa . Helllo Epul ! Kauu sendiri postkann , bimbinglaaaa orang yang sesat . Kalauu aku cakapp budak yang bajet hot tuh dah sesat nak buat macam manee ? kami taknakk kau leka lahh ! Kami buat bukan benci kauu , kami sayangg kau . Kami taknakk kau jadi macamm kami dulu . au pahamm ? ape lagii ? kau nak cakap taktegur dengan cara baikkk ? kami dah buat . nak cerita bile ? boleh ? Masih ingat malam yang kauu dengan kawan kawan kau yangg lain takpergi classs math ? ada ke kami marah timee tuh ? takdeee . Kitaaa settle cara baik . Ituh ke yang kau kata kau takboleh terimaaa ? Time tuh takde pulakk kau nak cakap or tegur au takpuas hati cara kamii ? Aasaaal ? Kauuu goy kannn ? haha , kau silap lah ! lagi kauu buat dekat twitter bagaii , lagi habis kauu kenaa bilaa dorang tahuu siapaaa yang salah . Come onnn lah , bukann aku yang nak gatal tangan buang masaaa nak taip blog aku nihh buat penjelasannn . Tapi kau yang paksaaa aku . haa , ape lagii yang kau nak aku jelaskann ? Hello ! Bukan kami tarik mukaaa dengan diaaa ! Cumaaa takbertegur sahajaaaa , siapaaa yang diamkann diri ? Kau ! Siapaaa yang larikan diri ,  kauu ! Akuu tahu lahh kauu rekaa ayat untuk berdolak dalih nak jatuhhkan budak yang rapat dengan akuu . Jangannn sampaii aku chop kauuuu perempuan ! Kalau time atenn buat hal , pandaii kau nak kutuk bagaii . Sekaranggg , kau buat , asal kitorang takbolehh nak buat macam manaa kitorang buat dekat atennn ? Dahlaaa wehh , Sudahh laaaa drama kauu tuh . Kauu bilaa kawan baikkkk kau takde dengan kau , kau kutuk dia dekat kitorangg . nak cakap bagai pasal dia dekat kitorangg . Tapi bilaa dia ada dengan kauu ? Ahhhh talam talam lahh wehh , haha , aku tahu kauu kecut dengan diaa , lantak kauu lah . Siapaa carik nahas . pandai pandai kauu lah eh sayangggg  . Ehhh , lupe pulakkk . Kauu teringin nak jadii budak hot kannn ? Winkwinkkk . Aku bolehh promotee kauu . Hahahar xD Kauu nakk ? Mestiii nakk . Heleleley tau sangat tuhh . Amarann untuk kauu . Akuu takkan kacau kau , kalauuu kauu tak kacauu aku dengan member member akuuu . Ingatt eh ! Warningg khass buat kauu .. Mehhh kisss sikit :* Alaaaaaa tomey tomeyy ~ Lipstick merahkannn ? bukan kami pertikaikannn . sorry sikit . Bak datangg lah lipstick tuh wehh . aku tahuu kau selalu follow peredaran zaman kann ? Tapii ingat , mohon hati hati sikit ;) Last one , aku taknakkk kau kecundangg kali kedua . Harap maklum .

p/s : Budak bawahan yang kitaaa rapat , muleee jeh baikk . Lame lameee Haprakkk ! :P