The Chutes Ones :)
sweet owner

Navigation : touch hover image



Buku Pink ! Tuan Tanah ! Buddyz ! Hot Stuff !

Hello My Readers ! Lurveyouu :* Anyways thanks for coming . Tiada yang menarik ! Jelajah sajaaa mana kamu berminat !


Jom Borak !






Be Strongg My Dear !


Akmal Fanshuri bin Mohd Faidzal



sayaaa taktahu dah nak explainn macam manaa lagi . Sayaa takreti sangat nak pujuk orangg . Noww , awak macam dah jatuh hati dekat some oneee . Hmmm, go on laaa mal . Kalau ikutkann ahad nanti nak suruh helmi settingkann kitaa dua slowtalk , alang alangg nakjumpaa helmi . Tapi kalau dah macam nihh keadaannyaa , memang taklah . Takpelaah , kalau adaa rezeki ada , kalau takdeee :) berserahh . Baik helmi , Syamil , member member sayaa yg tahu semuaa suruh pujuk . But i Thinkk , kalauu saya pujuk , perasaan sayangg awak dekat sayaa dah nothingg , kosongg , taklehh buat ape jugakk , kan ? Bukann sekali saya cuba pujuk awak kannn ? Saya pun pernah marah awak ryteee ? tersinggung sebab awak text amaliena . Tapii saya masih bg peluangg . Takkan awak takboleh ? Seriously kejam teramat . Awakk macam takdee perasaan langsungg kan ? Kisah saya dengan epul dah lamaaa , berbulan bulann yang lepas . Bendaa tuh terbuka balik atas salah faham . Siapaa tak sedih hilangg orang yang paling kita rapat , ryte ? Tapi makin lamaa kitorang dah takrapat . Tuhh yang memasing open balik . Hmmm , bilaa saya cakap takcayaa . Nakk sayaa buat apee lagii ? Kitorangg kawan jerrr . Dekat sch punn jarangg tegur . Sayaa pelik lahh , tersangat pelik , sayaa takpernah pertikaikan siapaa yang awak kawann . Evenn perempuann . Sayaa ada perasaan jugak , bukan saya tak jeles . Tapi masih boleh kawal , sebab saya tahuu awak setiaa . Awak siapp ajak DM lagii . Sayaa lelakii yang saya pernah DM abangg saya sorang jeh . Takcayaa ? awak ada password saya kan ? boleh check . Saya tak kesah . See ? pernah sayaa larang ? sikit pun tak . Hmm , Nvm lahh mal , bende dah jadiii . Saya punn takboleh buat apaaa , Awak dah putuskann kita hanyaa kawan now . Betol takk ? Mungkin saya terguriss sedikit :) tapi nak taknakkk , kenaa terima . Saya sedar saya taklawa ! Edit semata mataa *tetibe . Haa , sayaa tekejut jugak laaa , bilaa sebelum nih ada budak cakap kecoh dah kitaa kapel . Bukann kitaa nak ikat lepass saya spm ? Tah manee dorang dapat info tah . Ahh , takpahamm . Dahlaaa bende dah lepasss . kannn ? Hmm , seriouslyy rindu awak yang duluu . Sayaa tengokk awak macam makin barann jeh o.O ? Kawal ehhh ? :) Hmm cukup kott sampai sinii . Done for my pleasuree heart <3


- w his bestie , zul -
Happy Belated Birthday !
Mogaaa panjang umur , murah rezekiii , berjayaa Dunia & Akhirat 
Plann sambut birthday awak memangg adaa , tapi tak berjalannn .
I'm so sorry for every incidentss , Hope you can get better than me . 
You're the endingg boy for me ! 
bye , loveyouu ~



p/s: Walauu awak berubahh sekali punn , sayaa tetap tunggu awak . Missyoumuchhh ~
      Saya takboleh move on ~ Sampaii bila aku kena korbankan kebahagiann aku untuk orang lainnn ?
      Masih Diuji ~